Tiedote koskien myynnissä olevia fanituotteita

Jokereiden uusi fanituotekauppa avattiin keskiviikkona 9. elokuuta. Ensimmäisen vuorokauden aikana tapahtunut myynti on ollut seuralle positiivinen yllätys, mutta kannattajilta on tullut myös jonkin verran negatiivista palautetta.

Fanituotekaupassa on uusien tuotteiden lisäksi myynnissä Team Jokerit Oy:n konkurssipesästä ostettuja tuotteita. Jokerit Helsinki Oy on hankkinut tuotteet, koska seuran arvokasta brändiä ei haluta luovuttaa ulkopuolisille tahoille missään olosuhteissa.

Jokerit Helsinki Oy:n toiminta on käynnistynyt keväällä ja edustusjoukkue pelaa alkavalla kaudella Mestiksessä. Yrityksellä ei resurssien puolesta ole mahdollisuutta hävittää sellaista määrää tuotteita, jotka on haluttu hankkia itselle brändimme arvon varmistamiseksi.

Fanituotekauppa on käynnistynyt erittäin positiivisissa merkeissä osoitteessa store.jokerit.fi ja Jokerit on tästä kannattajilleen todella kiitollinen. Tuotevalikoimaa kasvatetaan säännöllisin väliajoin loppukesän ja syksyn aikana siten, että tulevaisuudessa myynnissä on ainoastaan uuden ajan tuotteita.

Edellinen

Treenin täyteinen alkuviikko - katso kuvat

Seuraava

Harjoituskauden kotiavaus odottaa - "Laitetaan show pystyyn"